جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۳

اطلاعيه مهم !

يک. من يه سري از آرشيوهام ديگه به دردم نمي خوره... هيچ مشکلي ندارن آ ؛ سالم و خوب. اما ديگه ذوق نگه داشتن شون رُ ندارم. تا يکي دو هفته ي ديگه اگه کسي نخواست مجبور مي شم بريزم شون دور... راستش دلم نيومد مستقيم بريزم دور.. مثلاً بعضي هاش همه کاغذ گلاسه يا مجله هاي گالري (فقط عکس) کيفيت عالي گلاسه يا مطالب ادبي.. و مهم تر از همه زحمتي که واسه جمع کردن ش کشيدم!
دو. چون من اون موقع خودم رُ واسه جمع کردن (و داشتنِ) اينا مي کشتم؛ فکر کردم شايد کساني باشن که جاي پارسال / پيارسالِ من باشن. فقط همين. راستي اکثر اينا از يک سال پيش به قبل هست تاريخ شون!
سه. اينا همه شون مجله هست.
چهار. در نظر دارم دو هفته اي نگه شون دارم اگه کسي نخواست بريزم دور. اگه خواستين بهم ايميل بزنين. راي من اولويتِ ارسال ايميل هست.
پنج. اگه تو شيراز باشين که همديگه رُ مي بينيم، اگه نه بايد پولِ پست ش رُ به من بدين. اينا واسه کسي که بخواد با ارزش هستن اما من استفاده م رُ انجام دادم..
شش. من اسم مجله رُ مي گم؛ جزئيات ش تو ايميل (اگه خواستين) بعضي هاش سري کامل هست (پنجاه تا، صد تا) بعضي هاش يکي دو تا !
هفت. اينا هستن: (هيچ ترتيب خاصي نداره) گلستانه - نگاهِ نو - کامياب - جشن کتاب - کاوش - رودکي - چهل چراغ - ايران جوان - رشد جوان - آزمون - کانون خانواده - سروش نوجوان - سروش جوان - جوانان - دنياي جوانان - کيهان کاريکاتور - ايران آذين (دکوراسيون) - خبرسازان - يوگا - فصل نامه ي موسيقي مقام (ويژه نامه ي رقص) - هنر و موسيقي - پيام يونسکو - گزارش فيلم - فيلم - فيلم و هنر - پيک سينما - سينما - ايران فردا - کتاب ماه - ادبيات و فلسفه - موفقيت - بانو - دانش و مردم - دانشمند - کامپيوتر جوان - وب - دنياي کامپيوتر و ارتباطات - نرم افزار - ماهنامه ي دانش و کامپيوتر - دنياي کامپيوتر.
پ.ن. يه کلکسيون قديمي و کامل؛ حدود بيست تا آلبوم تمبر (ايراني و خارجي) (خيلي با ارزش) هم هست واسه فروش! بهم ايميل بزنين!! ؛)