جمعه، مهر ۱۷، ۱۳۸۳

زندگي بدون دوستي

درساي دانشکده داره سخت ميشه، آلمانيه از همه ش جالب تره اما يه جورايي هم سخته خُب! بدون اين که حتا يه کلمه بدوني بايد يه زبون رُ ياد بگيري...
نکته ي جالب اينه که چيزي که تو فرانسه يک (تو طول يک ترم) بهمون درس ميدن از چيزي که تو سه جلسه ي اولِ آلماني يک گفت کمتره! البته خُب مسلمه که سخت تر ميشه آلماني، اما همچنان فکر مي کنم ارزش ش رُ داره..
آخر هفته احتمالاً ميريم اردو، اميدوارم خوش بگذره !

تکمله !
من تو اون نوشته ي قبلي يه نکته اي رُ يادم رفته بود اضافه کنم (يعني به ذهن م نرسيد!) و اون هم اين که اين تحقيق در مورد وب سايت هاي انگليسي هست.. واسه همين اون نمودار و جمله ي اين که
The eyes most often fixated first in the upper left of the page, and then...

همه تو وبلاگ / وب سايت هاي فارسي عوض ميشه، چون ما اصولاً توقع داريم جمله از راست شروع بشه يا ستون لينک ها سمتِ راست باشه و غيره.. (يعني برعکس انگليسي). اما در کل مقاله ي خيلي کامليه، خصوصاً لينک هاي ستون چپي صفحه، مثلاً اين که فونت‌مون چه سايزي باشه و غيره.. خيلي پژوهش جالبيه ! توصيه مي کنم حتماً بخونين ش..

تغييرهاي کوچيکي تو تمپ. اين‌جا و لينکس دادم.. فقط فونت ها (نوع و سايزش) هست که يه کم وقت مي بره و اون هم به زودي درست ميشه. اگه موردي ديدين بهم بگين حتماً. صفحه واسه ششصد در هشتصد طراحي شده اما رزلوشن بيشتر رُ هم تحمل مي کنه (چون همه چيز درصديه) مشکل کوچيکي فونت ها تو رزولوشن هاي بالا رُ هم که گفتم به زودي درست ميشه. ديگه اين که اگه وقت کنم بايد همه ش رُ CSS خارجي کنم، الآن هشتاد درصد صفحه CSS داخلي هست و باقي ش هم اچ تي ام ال.

تو چند تا پست قبلي نوشته بودم «انگشتر رو طرف نگه داشتنِ دست و حالت و رفتارها، و حتا طرز برخوردِ آدما تأثير مي ذاره..»
راستش من اهل انگشتر نيستم، اما اون موقع يه انگشتر هديه گرفتم و همون چند ساعتي که رو دستم بود، انگار يه جورايي بود..! دوستي نوشته بود حتا لاک هم همين جوريه ! شديداً اصلاً فکر نمي کردم، هر چند منطقيه؛ هر چيزي که ظاهرت رُ از بقيه متمايز کنه، رو رفتارت هم تأثير مي ذاره..
در هر حال ممنون! از اين به بعد توجه مي کنم ببينم کسايي که دور و برم هستم لاک زدن به ناخن هاشون يا نه ! :">

زندگي بدون دوستي

Life without friendship....
is like the dawn without the sun.
زندگي بدون دوستي
مثل سپيده بدون خورشيد است

Life without friendship....
is like the sky without the moon
when the evening has begun.
زندگي بدون دوستي
مثل آسمان شب بدون ماه است
در اوايل شب

Life without friendship....
is like a rose without rain.
زندگي بدون دوستي مثل رزي بدون شبنم است

Life without friendship....
just wouldn't be the same.
زندگي بدون دوستي
فقط يكنواخت نخواهد بود

Life without friendship....
is like a ship without a sea.
زندگي بدون دوستي
مثل كشتي بدون درياست

Life without friendship....
just could not be
without a friend like you for me.
زندگي بدون دوستي نمي تونه وجود داشته باشه
بدون دوستي مثل تو براي من

I Cannot Imagine Life Without Your Friendship!
نمي تونم زندگي بدون دوستي را تصور كنم