چهارشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۳

منِ خنگول !!

خنگ بازي که شاخ و دم نداره... ديشب از پاي کامپيوتر پاشدم که برم مسواک کنم (ساعت سه صبح) ديدم مسواکه سر جاش نيست.. کلي فکر کردم يادم اومد دفعه ي قبل (ساعتِ دو صبح) بر داشتم ش اما مسواک نکردم.. يه کم مي گردم و لاي کتابي که داشتم مي خوندمش پيداش مي کنم.. داشتم مي رفتم مسواک کنم، ديدم مرطوبه! بعد فهميدم اصلاً اين مال من نيست که !! مالِ من رنگ ش فرق مي کنه..
پ.ن. مسواکِ من اصلاً از اول سر جاش بوده !!

پارسال واسه يه کار اداري بايد مي رفتم اصفهان و نمي خواستم هيچ آشنايي رُ هم ببينم.. صبح پاشدم رفتم اصفهان؛ تا ساعتِ نه کارم تموم شد و تا عصر همه جاي شهر رُ گشتم (کل اصفهان رُ !) تازه وقت هم اضافي آوردم سينما هم رفتم !! در کل خيلي خوش گذشت، شب هم برگشتم خونه!! يه مسافرتِ باحال بود!
امسال هم شديداً دلم مي خواست قبل از تهران يه همچين جايي برم... تنها گزينه همدان بود که به چند تا آژانش تور زنگ زدم و به چند دليل منتفي شد. اما يه تصميم جديد گرفتم. که برم شمال.. حالا اگه کسي بياد که خوبه، نه هم خودم تنهايي :)
چهار ساعت از تهرانه ديگه، صبح مي رم، ناهار و عصر و شام اونجا، شب هم بر مي گردم تهران! هم خوش مي گذره هم خيلي خرج م نميشه..

تکمله:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من هنوز اين پست رُ اين جا ننوشتم، امروز يکي از بچه هاي دانشکده مي گفت فلاني تو رفتي همدان؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ يعني چي؟ من تا ذهن م ياري مي کنه در اين مورد با کسي صحبت نکردم به جز همون خانومه (کارمندِ آژانس، مالِ تور) شديداً شاخ م در اومد ! من اصلاً يک ماه بود اين پسره رُ نديده بودم و حالا ؟!؟!؟!؟! نمي دونم والا‌!

بيا تا برايت بگويم. چه اندازه تنهائي من بزرگ است. /

حتماً در مورد «راه هاي پول در آوردن و کسب درآمد از طريق اينترنت» شنيدين؟ چند تا وب لاگ و وب سايت که در اين مورد مي نويسن: البته من هيچي رُ پيشنهاد نمي کنم. هيچ کدوم رُ هم انجام ندادم و نخواهم داد، فقط اگه شما اينا رُ انجام دادين و به پول هم رسيدين و خواستين به هر طريقي کمک مالي کنين شماره حساب من تو اي.گلد 1490686 هست :)

معرفي سايت هاي پول و هم اموزش انها بهتر از همه | و اين | و اين | و اين | معرفي سايت كسب درامد | پوووووووول ! | براي تو پول ! | پول آسون | جهان تجارت | فعلاً که روش هاي پول در آوردن رُ ياد ميده | درآمد از اينترنت؟ | ايران دلار | پول نقد | راهنمايي پول در آوردن | اين هم پول ! | و اين | اين پوله | پول رايگان است | هر كه 5 ميليون مي خواد بياد.. | كسب در امد | 1000000 دلار در روز بگيريد | 100.00 دلار رايگان | 1 ميليون دلار پول...مسابقه | يه سايتِ خارجي براي يك ساعت 25 دلار | معرفي پول - به فارسي | سايت انگليسي پول درآوردن از هيچي | اينم يه مسابقه ميليون دلاري !