شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۳

يه کم نرم افزار

يه خبر خيلي خوب: fire wall ايراني !! کساني که يه کم بيشتر از چت کردن با اينترنت کار داشته باشن حتماً مي دونن فايروال چيه. اما متأسفانه به خاطر انگليسي بودنِ برنامه ها، خيلي ها با اين که مثلاً زن.آلارم هم دارن، اما تنظيمات ش در حد صفره ! خوشبختانه ديروز خبر ساختِ يه فايروال ايراني رُ خوندم. من خودم تست نکردم اما بد نيست بدونين نرم افزار «دکتر وب» که اون هم ساخت ايران هست، بهترين آنتي ويروسي شناخته شده که وجود داره (منظورم اينه که به دليلِ ايراني بودن نبايد حتماً بد باشه !) اصل خبر رُ بخونين:
نرم افزار متاگارد، يك ديواره آتش شخصي داراي واسط گرافيكي كاربر كاملا فارسي ميباشد كه توسط شركت متانت اميركبير طراحي شده و اولين نسخه آن از طريق سايت
http://www.Meta-guard.com به طور رايگان قابل بارگذاري و استفاده مي باشد.
اين نرم‌افزار داراي قابليتهاي متعددي است كه مي تواند سيستم كاربر را در برابر حملات احتمالي محافظت كند. توانائيهائي نظير مسدود كردن ترافيكهاي عبوري غيرمجاز در سطح برنامه هاي كاربردي، كاربران ويندوز و يا به طور كلي، اخطار به كاربر در صورت تشخيص تلاش براي حمله به سيستم، امكان اعمال تنظيمات مختلف در صفحات اينترنتي مرور شده نظير حذف كوكي‌ها، حذف يا جايگزيني تبليغات، تعريف فهرستي از سايت‌هاي مجاز و غيرمجاز، حذف پنجره‌هاي ناخواسته تبليغاتي، كنترل كدهاي سيار و فيلترينگ بر اساس محتويات، امكان ارائه گزارشات از ترافيك عبوري از سيستم و ... در اين نرم‌افزار تعبيه شده است كه بر روي هم مي توانند امنيت سيستم كاربر را بالا برده و آسيب پذيري آن را در برابر حملات مختلف كاهش دهند.
* لازم به ذكر است كه نسخه فعلي اين نرم افزار كاملا آزمايشي مي باشد و استفاده كنندگان مي توانند، بروز خطاهاي احتمالي را به آدرس Info@Meta-Guard.com گزارش نمايند.

و يه چند تا نرم افزار شايد به درد بخور که سايت p30world معرفي کرده، در نوع خودشون جالبن!

: Messenger 2 نرم افزاري هست كه به تنهايي به شما اجازه دسترسي به همه اكانت هاي چت رو ميده و ميتونيد به وسيله اون با دوستانتون در سرويس هاي مختلف گفتگو كنيد!!! نزم افزار فوق از سرويس هاي AIM, ICQ, IRC, MSN و Yahoo Messenger به خوبي پشتيباني ميكنه! اين برنامه علاوه بر اينكه به شما اجازه ميده بصورت text به گفتگو بپردازيد ، شامل امكاناتي براي گفتگو هاي صوتي و تصويري نيز هست كه ميتونيد به راحتي اونها رو تنظيم و با دوست خودتون در سرويسي متفاوت گپ بزنيد!!! همچنين ميتونيد براي خودتون اتاق هاي گفتگوي صوتي و تصويري بسازيد و دوستان و آشنايان رو به اونجا دعوت كنيد. نرم افزار فوق امنيت فوق العاده اي داره و از كانال هاي امني ارتباط بين شما و ساير دوستانتون و برقرار ميكنه! همچنين به وسيله اين برنامه ميتونيد با دوستان اينترنتي خودتون در سرويس هاي متفاوت فايل ارسال و دريافت كنيد.همچنين ميتونيد فايل ها و پوشه هاي خودتون رو به اشتراك بگذاريد.همچنين براي تنوع ميتونيد از پوسته هاي مختلفي براي زيبا تر شدن نرم افزار استفاده كنيد . در ضمن اين نرم افزار كاملا رايگان هست!!
دانلود كنيد با حجمي حدود 3 مگابايت
صفحه انتخاب و دانلود اسكين هاي نرم افزار

My Screen Recorder: تا به حال خواستين که از کارهايي که با کامپيوتر خودتون انجام ميدين فيلمي تهيه کنين؟ مثلا يک فيلم آموزشي که به ديگرون ياد بدين براي کار با اين برنامه بايد اين کارهاي رو انجام بدين!My Screen Recorder برنامه ي بسيار خوبيه در اين زمينه که به شما اجازه ميده کار خودتون با کامپيوتر(تمامي چيزهايي که ميبينين شامل Desktop و Menu ها و پنجره ها و حرکات موس و ....) + صداي موجود رو به يک فايل AVI تبديل کنين براي هر استفاده ي آموزشي که ميخواهيد از اون بکنين! توانايي فوق العاده اي هم داره که به شما اجازه ميده به جاي صداي متن صداي شما که ميتونين با ميکروفن ضبطش کنين رو بگذاره تا فيلم آموزش شما با صداي شما کامل بشه! به شما اجازه ي طبقه بندي فايلهاي ضبط شده رو هم ميده و قابليت پيش نمايش قبل ذخيري سازي رو هم داره.
دانلود کنيد نسخه ي 2.39 رو با حجم 2.3 مگابايت!

Advanced keylogger يک نرم افزار تجسس و جاسوسي بسيار قوي سيستم هست که تمامي کليد هاي تايپ شده در سيستم رو در خودش ذخيره ميکنه و به آسوني ميتونه بنابر تنظيماتي که شما روش انجام دادين هر تعداد از اونا رو وقتي به سايز مشخصي رسيدن براتون به E-mail تون بفرسته! علاوه بر اين تمامي فعاليت هاي اينترنتي شما رو تحت نظارت ميگيره و ضبط ميکنه( مثل تمامي سايتهاي مشاهده شده و محيط هاي چت و ...) و ميتونه براي ضبط بهتر حقايق هر چند دقيقه(هر جوري که شما تنظيم کنين) يکبار تصويري از محيط کامپيوتر بگيره و ذخيره کنه! توانايي تحت کنترل داشتن Clipboard رو هم داره! خودش کلمات مهمترو تشخيص ميده( مثل پسوردها) و اونا رو حتما ذخيره ميکنه! تمامي اين کارها کاملا مخفيانه صورت ميگيره و کاربر عادي به هيچ وجه متوجه موضوع نميشه( حتي ميل زدن برنامه!)
دانلود کنيد با حجم 1 مگابايت!

وقتي شما با ويندوز يا برنامه هاي ديگه کار ميکنين رد پاهاي زيادي که شامل فايل هايي رو که اجرا کرديد و سايت هايي که مشاهده کرديد و اسنادي که باهاشون کار کرديد و ... به جا ميمونه!طبيعتا خيلي از سيستم ها , يک PC شخصي نيست و غير از شما افراد ديگري هم از سيستم شما استفاده ميکنن! به وسيله نرم افزارAntiTracer شما ميتونين تمام رد پاهاي بجا مونده از خودتون رو به آسوني و راحتي هر چه تمام تر و امن تر و به گونه اي غير قابل بازگشت پاک كنيد .توسط AntiTracer شما به 2 طريق ميتونيد رد پاها رو پاک کنيد.
1.با زدن تنها يک کليک در محيط برنامه!
2. با Right-Click موس !
با AntiTracer با آرامش با کامپيوتر خودتون بدون مزاحمت کسي ديگري کار کنيد!
دانلود کنيد با حجم 1.1 مگابايت!